Över 21 000 sålda – Hammarbys nya kampanj: “Ta med morsan”

Hammarby spelar sin sista hemmamatch för vårsäsongen nu på söndag. Gefle väntar hemma på Tele2 Arena. Söndag är också Mors dag – då satsar Bajen på en ny publikkampanj.

Hammarby har sålt över 21 000 biljetter till vårsäsongens sista hemmamatch. Gefle på Tele2 Arena nu på söndag den 29 maj. Det är också Mors dag, och nu satsar Bajen på en publikkampanj.

Bajen uppmanar alla att ta med sig mamma på matchen – kampanjen går nu i sociala medier under hashtaggen #tamedmorsan.
Det utlovas även en del överraskningar kopplat till att det är just Mors dag, det meddelar Bajenland.

Hammarby leder allsvenskans publikliga och har för närvarande hemmasnittet 24 779.

FÖLJ FOTBOLLDIREKT FÖR DE SENASTE NYHETERNA OM SVENSK FOTBOLL!
TWITTER
FACEBOOK
INSTAGRAM

ELITEFOOTBALLSveriges bästa statistik-databas för svensk fotboll

Den här artikeln handlar om:

Dela artikel: